Jan Bílek
Diplomová práce
Strategická analýza ETA, a. s.
Strategic analysis of ETA a. s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je provedení strategické analýzy podniku ETA a. s. Toho je docíleno nastíněním vztahů v okolním prostředí společnosti, určením potenciálu podnikových zdrojů a provedením finanční analýzy. Ve výsledku je tedy cílem identifikování silných a slabých stránek podniku a odhalení možných příležitostí a hrozeb z okolního prostředí. Tohoto cíle je dosaženo prostřednictvím SWOT analýzy …víceAbstract:
The aim of this master thesis is the implementation of the strategic analysis of ETA a. s. This is achieved by outlining relationships in the company´s environment, identifying the potential of corporate resources and applying financial analysis. The main objective is to identify the strenghts and weaknesses of the company and to determine possible opportunities and threats from the surroundings. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71446
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71446
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
A Competitiveness Analysis of Vasky trade s.r.o.
Zuzana Bojnanská -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková