Podnikatelský záměr za účelem získání finanční podpory od EU – Ing. Martin Škrášek
Ing. Martin Škrášek
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr za účelem získání finanční podpory od EU
Business Plan in Order to Obtain Financial Support from the EU
Abstract:
Ve své práci se zabývám tím, jak vytvořit podnikatelský záměr tak, aby jej bylo možné využít jako podklad pro získání finanční podpory od EU. První část zabývající se teorií je v podstatě návod pro vytvoření pořádného podnikatelského záměru a podmínky, kterých jsem se musel držet při vytváření praktické části, tedy samotného podnikatelského záměru. Mnou předkládaný záměr jsem vytvářel již v roce 2007 …moreAbstract:
In my thesis I deal with the fact how to create a prospectus so that it would be possible to use it as a basis for claiming financial support from EU. The first part concerned with the theory is in fact an instruction for creating a prospectus and the conditions that I had to meet in creating the practical part, i.e. creating the prospectus itself. The Prospectus was created in 2007, when I really …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rlxvs/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Jitka Hašková
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria