Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku – Bc. Jan Singer
Bc. Jan Singer
Diplomová práce
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Analysis of communication strategy of political actors on Facebook by the perspective of populist rhetoric
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategii politických aktérů na sociální síti Facebook. Komparativní obsahovou analýzou zkoumá používání populistické rétoriky ve facebookových příspěvcích mezi čtyřmi českými politiky: Andrejem Babišem, Tomiem Okamurou, Karlem Schwarzenbergem a Václavem Klausem ml. Cílem práce je zjistit, jak předvolebním období mění frekvence a způsob, jakým političtí aktéři …víceAbstract:
The thesis focuses with the communication strategy of political actors on social network Facebook. By comparative content analysis we exploree the use of populist rhetoric in Facebook's posts among the four Czech politicians: Andrej Babiš, Tomio Okamura, Karel Schwarzenberg and Václav Klaus ml. The aim of this thesis is to find out how pre-election change the intensity and the way political actors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/db9sq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Michal Tkaczyk, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SINGER, Jan. \textit{Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/rfa8hr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková