Analysis and creation of a BI Application for DESIGN CLUB s. r. o – Richard Kalousek
Richard Kalousek
Bakalářská práce
Analysis and creation of a BI Application for DESIGN CLUB s. r. o
Analýza a návrh business intelligence řešení pro firmu DC 1 s. r. o. (Design club 1)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu společnosti Design Club s.r.o. a následné vytvoření Business Intelligence řešení pro tuto firmu. Hlavním cílem práce je poskytnout společnosti nástroje, které zefektivní její činnost, usměrní práci s daty a podpoří rozhodovací procesy. Design Club s.r.o. se specializuje na prodej koupelnových a interiérových komponentů a návrhu designu. Hlavním působení …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the company analysis of DESIGN CLUB s.r.o. and the subsequent creation of a Business Intelligence (BI) solution for the company. The main objective of the thesis is to provide the company with tools that will streamline its operations, improve data handling, and support decision-making processes. DESIGN CLUB s.r.o. specializes in the sale of bathroom and interior components …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94378
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2024
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Jana Fortinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94378
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane