Ondřej Drápalík

Diplomová práce

Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království

Avast's corporate identity and brand image in the UK market
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat hlavní charakteristiky současné podnikové identity značky Avast a analyzovat její image na strategickém trhu Spojeného Království. V úvodní části je čtenář do hloubky seznámen s problematikou podnikové identity, image a souvisejících podtémat tj. firemní komunikace, firemní kultura a firemní design. Praktická část představuje společnost Avast, postup a metody …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to describe the main characteristics of the current corporate identity of the Avast brand and to analyse its image in the strategic UK market. The reader is first introduced in depth to the issues of corporate identity, image and related sub-topics i.e. corporate communication, corporate culture and corporate design. Next part introduces Avast as a company, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ivan Nový
  • Oponent: Hana Lorencová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86625