Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království – Ondřej Drápalík
Ondřej Drápalík
Master's thesis
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Avast's corporate identity and brand image in the UK market
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat hlavní charakteristiky současné podnikové identity značky Avast a analyzovat její image na strategickém trhu Spojeného Království. V úvodní části je čtenář do hloubky seznámen s problematikou podnikové identity, image a souvisejících podtémat tj. firemní komunikace, firemní kultura a firemní design. Praktická část představuje společnost Avast, postup a metody …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to describe the main characteristics of the current corporate identity of the Avast brand and to analyse its image in the strategic UK market. The reader is first introduced in depth to the issues of corporate identity, image and related sub-topics i.e. corporate communication, corporate culture and corporate design. Next part introduces Avast as a company, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86625
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Ivan Nový
- Reader: Hana Lorencová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka