Ondřej Drápalík

Master's thesis

Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království

Avast's corporate identity and brand image in the UK market
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat hlavní charakteristiky současné podnikové identity značky Avast a analyzovat její image na strategickém trhu Spojeného Království. V úvodní části je čtenář do hloubky seznámen s problematikou podnikové identity, image a souvisejících podtémat tj. firemní komunikace, firemní kultura a firemní design. Praktická část představuje společnost Avast, postup a metody …more
Abstract:
The main objective of this thesis is to describe the main characteristics of the current corporate identity of the Avast brand and to analyse its image in the strategic UK market. The reader is first introduced in depth to the issues of corporate identity, image and related sub-topics i.e. corporate communication, corporate culture and corporate design. Next part introduces Avast as a company, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Ivan Nový
  • Reader: Hana Lorencová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86625