Návrh metodiky pro tvorbu produktu Kulturní krajina – Ing. Raluca Arvunescu
Ing. Raluca Arvunescu
Master's thesis
Návrh metodiky pro tvorbu produktu Kulturní krajina
Proposal of a Methodology for Cultural Landscape Products Development
Anotácia:
Cílem předkládané práce je analýza současného stavu kulturní krajiny na mezinárodní i národní úrovni, abychom mohli vytvořit metodologii práce s daným typem památek. Rešeršemi problematiky statutu kulturních krajin bylo zjištěno, že jsou jasně definovány jen jedinou mezinárodní organizací, a to UNESCO (United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization), která též vypracovala stanovy …viacAbstract:
The aim of the work is to analyze the current situation of cultural landscapes on both the international and the national level, in order to establish a methodology for working with this type of monuments. By researching the status of cultural landscapes, the only international organisation able to clearly define these and present a framework for protecting and developing cultural landscapes is UNESCO …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14591/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Klímová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARVUNESCU, Raluca. \textit{Návrh metodiky pro tvorbu produktu Kulturní krajina}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/rj596o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková