Analýza vybrané firmy MSP v konkurenčním prostředí – Bc. Jan Císař
Bc. Jan Císař
Bachelor's thesis
Analýza vybrané firmy MSP v konkurenčním prostředí
The Analysis of the Selected Company SME in a Competitive Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou konkurenčního prostředí malých a středních podniků zaměřujících se na obchod s luxusními bytovými doplňky. Základem práce je marketingová a finanční analýza a jejich vyhodnocení. Výsledkem pak jsou doporučení a návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy.Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the competitive environment of small and medium-sized companies focusing on the business of luxury home accessories. The basis of work is marketing and financial analysis and their evaluation. The results are recommendations and suggestions for increasing the competitiveness of selected company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/y4sk3/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík