Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí – Aneta Chládková
Aneta Chládková
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí
The Impact of Social Media Networks on Students' Decisions About Studying Abroad
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vliv sociálních sítí na vysokoškolské studenty při rozhodování o studiu v zahraničí. Teoretická část popisuje sociální sítě, proces vysokoškolského vzdělávání a studium v zahraničí. Dále charakterizuje marketingový výzkum. Praktická část představuje komunikaci programu Erasmus+ na sociálních sítích a zkoumá postoje vysokoškolských studentů ke studiu v zahraničí. Na základě dat …víceAbstract:
The bachelor's thesis examines the influence of social media networks on university students when deciding to study abroad. The theoretical part describes social media networks, the process of higher education, and study abroad. It also characterizes marketing research. The practical part presents the communication of the Erasmus+ program on social media networks and examines the attitudes of university …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chládková, Aneta. Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý