Leveraging Digital Marketing Channels in Travel, Leisure and Hospitality Industries – Mitali Patel
Mitali Patel
Bachelor's thesis
Leveraging Digital Marketing Channels in Travel, Leisure and Hospitality Industries
Abstract:
This thesis explores the optimal digital marketing strategies for the Travel, Leisure, and Hospitality (TLH) industry to enhance online visibility and accessibility for potential customers. It is split into two parts: theoretical and practical. The theoretical segment draws from secondary sources to understand the TLH industry, digital marketing, and various digital channels. The empirical part comprises …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Jared Daniel Jacques
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PATEL, Mitali. \textit{Leveraging Digital Marketing Channels in Travel, Leisure and Hospitality Industries}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/rkfa7u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux
Názov
Vložil
Vložené
Práva