Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně – Bc. Hana Langerová
Bc. Hana Langerová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Integrated marketing communication of the National Theater in Brno
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na sestavení koncepce integrované marketingové komunikace v prostředí Národního divadla v Brně. V práci jsou teoreticky zachyceny veškeré faktory související s integrovanou marketingovou komunikací, jako je image značky, součásti strategie firmy, korporátní identita a faktory jak interního prostředí, tak prvky ovlivňující divadlo z vnějšího prostředí. Součástí praktické …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on elaboration of the concept of integrated marketing communication in the environment of the National Theatre in Brno. All the factors associated with integrated marketing communications, such as brand image, company strategy, corporate identity, and the factors of both the internal environment and elements influencing the theatre from the outside, are theoretically captured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l3g6m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček