Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně – Bc. Hana Langerová
Bc. Hana Langerová
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Integrated marketing communication of the National Theater in Brno
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na sestavení koncepce integrované marketingové komunikace v prostředí Národního divadla v Brně. V práci jsou teoreticky zachyceny veškeré faktory související s integrovanou marketingovou komunikací, jako je image značky, součásti strategie firmy, korporátní identita a faktory jak interního prostředí, tak prvky ovlivňující divadlo z vnějšího prostředí. Součástí praktické …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on elaboration of the concept of integrated marketing communication in the environment of the National Theatre in Brno. All the factors associated with integrated marketing communications, such as brand image, company strategy, corporate identity, and the factors of both the internal environment and elements influencing the theatre from the outside, are theoretically captured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l3g6m/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza
- Reader: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček