Bc. Hana Langerová

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně

Integrated marketing communication of the National Theater in Brno
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na sestavení koncepce integrované marketingové komunikace v prostředí Národního divadla v Brně. V práci jsou teoreticky zachyceny veškeré faktory související s integrovanou marketingovou komunikací, jako je image značky, součásti strategie firmy, korporátní identita a faktory jak interního prostředí, tak prvky ovlivňující divadlo z vnějšího prostředí. Součástí praktické …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on elaboration of the concept of integrated marketing communication in the environment of the National Theatre in Brno. All the factors associated with integrated marketing communications, such as brand image, company strategy, corporate identity, and the factors of both the internal environment and elements influencing the theatre from the outside, are theoretically captured …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza
  • Reader: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta