Bc. Sandra Libická Simonović

Diplomová práce

Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku

Case study marketing communications small business in Serbia
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je představení mediální strategie malé firmy v Srbsku.Úkolem je provést analýzu srbského trhu podle jednotlivých prvků marketingového mixu v konkrétním marketingovém prostředí, nalezení jeho kladů a záporů a navržení samotné změny, která by mohla vést ke zvýšení prodeje zboží a služeb.
Abstract:
The aim of this thesis is a presentation of medial strategy of small company in Serbia. Main task is to make an analysis of Serbian market according to individual elements of marketing mix in this specific marketing environment, finding its cons and pros and suggesting the changes, which can lead to improvement to selling goods and services.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní