Možnosti rozvoje HR marketingu v České poště, s. p. – Ing. Lucie Koubová
Ing. Lucie Koubová
Master's thesis
Možnosti rozvoje HR marketingu v České poště, s. p.
HR Marketing Development Possibilities in Czech Post, State Enterprise
Abstract:
Při volbě tématu diplomové práce jsem vycházela z potřeby firmy České pošty, s. p. rozvinout její HR marketingové aktivity. Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu a s respektováním strategických cílů České pošty, s. p. zhodnotit dosavadní a plánované aktivity ČP a doporučit další směr rozvoje.Abstract:
When choosing the subject matter of my diploma paper I resulted from the needs of Czech Post, State Enterprise of expanding its HR marketing activities. The main objective of my diploma paper is to assess current and planned activities of Czech Post and to recommend further development directions following the analysis of its current state and respecting its strategic objectives.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2009
- Supervisor: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koubová, Lucie. Možnosti rozvoje HR marketingu v České poště, s. p.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová