Možnosti rozvoje HR marketingu v České poště, s. p. – Ing. Lucie Koubová
Ing. Lucie Koubová
Master's thesis
Možnosti rozvoje HR marketingu v České poště, s. p.
HR Marketing Development Possibilities in Czech Post, State Enterprise
Anotácia:
Při volbě tématu diplomové práce jsem vycházela z potřeby firmy České pošty, s. p. rozvinout její HR marketingové aktivity. Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu a s respektováním strategických cílů České pošty, s. p. zhodnotit dosavadní a plánované aktivity ČP a doporučit další směr rozvoje.Abstract:
When choosing the subject matter of my diploma paper I resulted from the needs of Czech Post, State Enterprise of expanding its HR marketing activities. The main objective of my diploma paper is to assess current and planned activities of Czech Post and to recommend further development directions following the analysis of its current state and respecting its strategic objectives.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedúci: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koubová, Lucie. Možnosti rozvoje HR marketingu v České poště, s. p.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová