Stravovací zvyklosti a zařazování moderních trendů do výživy žáků 2. stupně základní školy – Gabriela Došlová
Gabriela Došlová
Diplomová práce
Stravovací zvyklosti a zařazování moderních trendů do výživy žáků 2. stupně základní školy
Diet usage and placing of modern trends into nourishment of pupils at secondary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou stravovacích zvyklostí a uplatněním moderních trendů ve výživě žáků 2. stupně základní školy. Žáka charakterizujeme po stránce anatomické, fyziologické, ale i po stránce motorického, kognitivního, citového a sociálního vývoje. Práce dále obsahuje poznatky, které se týkají zásad zdravého způsobu stravování, vhodného rozložení stravy během dne a vyváženým příjmem …víceAbstract:
The thesis deals with catering customs and the implementation of modern trends to the nutrition of pupils at the second degree of primary school. It is possible to characterize a pupil not only from the anatomical, physiological point of view but also according to motor, cognitive, emotional and social development. Furthermore this thesis contains knowledge relating to principles of the health way …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Ludmila Zbořilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOŠLOVÁ, Gabriela. \textit{Stravovací zvyklosti a zařazování moderních trendů do výživy žáků 2. stupně základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/rlnexn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a rodinné výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva