Rozvoj nonverbální komunikace u žáků 1. stupně ZŠ – Tereza KLÍMOVÁ
Tereza KLÍMOVÁ
Master's thesis
Rozvoj nonverbální komunikace u žáků 1. stupně ZŠ
Development of nonverbal communication in primary school pupils
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje rozvoji nonverbální komunikace u žáků 1. stupně ZŠ. Hlavním cílem bylo navrhnout takové aktivity, které by bylo možné využít v rámci běžné výuky, ale také v situaci, kdy je do třídy integrován žák s postižením. Práce je strukturována do dvou částí - vymezení teoretického rámce a samotný návrh a ověření jednotlivých aktivit. Část věnovaná teoretickému vymezení problému se zaměřuje …viacAbstract:
The thesis deals with the development of nonverbal communication primary school pupils. The main goal of this work was to propose activities, which can be used as a part of regular education, as well as in a situation when a pupil with a disability is integrated into the classroom. The work is structured into two parts - the delineation of the theoretical framework and the proposal and verification …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLÍMOVÁ, Tereza. Rozvoj nonverbální komunikace u žáků 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace - jak ji vnímají žáci
Šárka MUDROVÁ -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká -
Vnímání neverbální komunikace a znakového jazyka dětmi mladšího školního věku
Markéta Čejpová -
Analýza využívání a porozumění složkám neverbální komunikace
Jana Bušková -
Strategie neverbální komunikace učitele na 1. stupni základní školy
Kateřina HOBZOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
1. 12. 2022