Michaela Kalvodová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace

Marketing Communications of a selected Sporting Organization
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve vybrané sportovní organizaci. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingové komunikace a její zasazení do obecného marketingu. Praktická část se věnuje aplikaci marketingových komunikačních nástrojů na prvoligový fotbalový klub, které jsou analyzovány jak ze strany vedení klubu, tak ze strany fanoušků. Cílem bakalářské …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication in specific sport organization. The theoretical part describes the basic concepts of marketing communication and its position in the general marketing. The practical part deals with the application of marketing communication tools to premier league football club, which are analyzed from the fans point of view and the club's view. The goal of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
  • Vedoucí: Stanislav Tripes
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47589