Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s. – Bc. Andrea Legdanová
Bc. Andrea Legdanová
Bakalářská práce
Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s.
Implementation of the CRM system for the management of communication with customer in GOPAS company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o významu komunikace se zákazníkem a o problematice řízení vztahů se zákazníkem obecně. Teoretická část vymezuje základní pojmy CRM, věnuje se historii vzniku CRM, dále definuje způsoby budování vztahů a zákaznické loajality a popisuje CRM v podobě softwarového řešení. V aplikační části práce je provedena analýza procesu zavedení CRM v praxi konkrétní vzdělávací firmy …víceAbstract:
The thesis of the bachelor studying program discusses the importance of communication with customer and the issue of customer relationship management. In the theoretical part I define the basic concepts of CRM, talk about the history of CRM, focus on ways how to build relationships and customer loyalty and describe the software solution CRM. In the practical part is performed an analysis of the process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cf87r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane