Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie – Bc. Edita Sedláčková
Bc. Edita Sedláčková
Master's thesis
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Flash mob as a guerilla marketing phenomenon: a case study
Abstract:
Diplomová práce se v rámci guerilla marketingu zaměřuje na fenomén flash mob. Teoretická část práce nastiňuje historický vývoj a proměny fenoménu v zahraničí i u nás. Objasňuje souvislosti flash mobu s guerillovým marketingem a zmiňuje další finančně nenáročné formy marketingu. Praktická část práce představuje a zkoumá kulturně zaměřené flashmobové kampaně v České republice jako případové studie probíhající …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the flash mob phenomenon as part of guerilla marketing. The theoretical part of the thesis outlines the historical development of the phenomenon abroad and in our country. It clarifies the connection between the flash mob and guerilla marketing and mentions other inexpensive forms of marketing. The practical part of the work presents and examines culturally focused flash …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ri1u0/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva