Jiří KAMENÍK
Bakalářská práce
Komunikace učitele a žáka na ZŠ
Communication a teacher and a student of the primary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací učitele a žáka na základní škole. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje pojem komunikace, její teoretická východiska, strukturu a model. Zabývá se rovněž sociální komunikací a interakcí. Dále používá tradiční rozlišení na verbální a neverbální komunikaci, kterou dále rozděluje a uvádí její podkategorie. Kapitola …víceAbstract:
This thesis deals with communication between teacher and pupil in elementary school. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part defines the concept of communication, its theoretical background, structure and model. It also deals with social communication and interaction. It also uses the traditional distinction between verbal and nonverbal communication, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Zveřejnit od: 30. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Nikola Sklenářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAMENÍK, Jiří. Komunikace učitele a žáka na ZŠ. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / pedagogika - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Neverbální komunikace učitele při uplatňování moci ve školní třídě
Martina Dvořáková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Pedagogická komunikace ve vyučování.
Petra Podsedníková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného předmětu
Martina Novotná -
Komunikace mezi učitelem a žáky ve třídě uspořádané do tvaru písmene U
Lucie Salová -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Asertivní pedagogická komunikace
Dominik JOKL