Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov – Bc. Hana VYMAZALOVÁ
Bc. Hana VYMAZALOVÁ
Master's thesis
Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov
Marketing Communications of Cinemas Situated in Cities with Small and Medium Population- Metro 70th Cinema Prostejov
Abstract:
Diplomová práce ?Marketingové komunikace kina Metra 70 Prostějov? pojednává o současném stavu kina Metra 70 Prostějov a jeho budoucím vývoji. Autor se snaží zjistit, jaké jsou důvody nízké návštěvnosti kina Metra 70, zabývá se současnou propagací kina a jejich možných nedostatků. Na základě analýzy se snažím navrhnout novou propagaci a aktivity, které by mohly zvýšit povědomí o kině a jeho návštěvnost …moreAbstract:
The master's thesis considers current position and future development of Metro 70 cinema in Prostejov. The main aim is to determine the causes of decreasing cinema attendance and offer solutions. Especially, I focus on the state of cinema advertising and look for possible shortcomings. Then, based on thorough analysis, I propose a new advertising campaign and suggest additional activities which would …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Identifier:
22905
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYMAZALOVÁ, Hana. \textit{Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/rq9aoe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYMAZALOVÁ, Hana. Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko