Handle přístup jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti – Bc. Zuzana Širmerová, Ph.D.
Bc. Zuzana Širmerová, Ph.D.
Diplomová práce
Handle přístup jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti
HANDLE approach as a method of developing communication skills
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti využití HANDLE přístupu k rozvoji komunikační schopnosti u dítěte s autismem. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován HANDLE přístup, jeho principy, aktivity a jednotlivé senzomotorické systémy, které lze aplikací podpořit. Věnuje se také problematice autismu z historického i etiologického hlediska a hlavně triádě …víceAbstract:
The Thesis is focused on the development of communication skills of autistic children using the HANDLE approach. This thesis is divided into theoretical and practical parts. The HANDLE approach is discussed in the theoretical part. Principles, HANDLE activities and sensory-motor systems, which can be supported, are discussed. The theoretical part also includes a chapter on Autistic Spectrum Disorders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/enio5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Narušená komunikační schopnost a školní zralost
Kateřina Matějková -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Veronika Dražkovičová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová