Matyáš Bar

Bakalářská práce

Kreativní strategie nočního podniku

Creative strategy of a nightclub
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Kreativní strategie nočního podniku“ má za cíl popsat průběh při nastavení značky nočního podniku a tvorbě její kreativní strategie. V teoretické části shromažďuje informace důležité pro naplnění těchto cílů. V praktické části tyto informace využije v praxi, kde bude popsán postup nastavení značky a kreativní strategie na příkladu reálného nočního podniku. Je zde také realizován …více
Abstract:
Bachelor-thesis named „Creative strategy of a nightclub“ has aim to describe the process of the brand creation of a nightclub and creation of a creative strategy of that brand. In the theoretical part we accumulate important information for accomplishment of said goals. In the practical part we use the information accumulated in practice. We describe the process of creation of the brand and its creative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Martin Voldřich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80235