Matyáš Bar
Bakalářská práce
Kreativní strategie nočního podniku
Creative strategy of a nightclub
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Kreativní strategie nočního podniku“ má za cíl popsat průběh při nastavení značky nočního podniku a tvorbě její kreativní strategie. V teoretické části shromažďuje informace důležité pro naplnění těchto cílů. V praktické části tyto informace využije v praxi, kde bude popsán postup nastavení značky a kreativní strategie na příkladu reálného nočního podniku. Je zde také realizován …víceAbstract:
Bachelor-thesis named „Creative strategy of a nightclub“ has aim to describe the process of the brand creation of a nightclub and creation of a creative strategy of that brand. In the theoretical part we accumulate important information for accomplishment of said goals. In the practical part we use the information accumulated in practice. We describe the process of creation of the brand and its creative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80235
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Martin Voldřich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80235
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Story Driven Testing jako metoda designu testování softwaru
Vojtěch Čermák -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn