Matyáš Bar
Bachelor's thesis
Kreativní strategie nočního podniku
Creative strategy of a nightclub
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Kreativní strategie nočního podniku“ má za cíl popsat průběh při nastavení značky nočního podniku a tvorbě její kreativní strategie. V teoretické části shromažďuje informace důležité pro naplnění těchto cílů. V praktické části tyto informace využije v praxi, kde bude popsán postup nastavení značky a kreativní strategie na příkladu reálného nočního podniku. Je zde také realizován …moreAbstract:
Bachelor-thesis named „Creative strategy of a nightclub“ has aim to describe the process of the brand creation of a nightclub and creation of a creative strategy of that brand. In the theoretical part we accumulate important information for accomplishment of said goals. In the practical part we use the information accumulated in practice. We describe the process of creation of the brand and its creative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80235
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2020
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Martin Voldřich
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80235
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Story Driven Testing jako metoda designu testování softwaru
Vojtěch Čermák -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn