Matyáš Bar

Bachelor's thesis

Kreativní strategie nočního podniku

Creative strategy of a nightclub
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Kreativní strategie nočního podniku“ má za cíl popsat průběh při nastavení značky nočního podniku a tvorbě její kreativní strategie. V teoretické části shromažďuje informace důležité pro naplnění těchto cílů. V praktické části tyto informace využije v praxi, kde bude popsán postup nastavení značky a kreativní strategie na příkladu reálného nočního podniku. Je zde také realizován …more
Abstract:
Bachelor-thesis named „Creative strategy of a nightclub“ has aim to describe the process of the brand creation of a nightclub and creation of a creative strategy of that brand. In the theoretical part we accumulate important information for accomplishment of said goals. In the practical part we use the information accumulated in practice. We describe the process of creation of the brand and its creative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2020
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Martin Voldřich

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80235