Analýza zákaznické spokojenosti v Galerii moderního umění Hradec Králové – Gabriela Bučková
Gabriela Bučková
Diplomová práce
Analýza zákaznické spokojenosti v Galerii moderního umění Hradec Králové
Analysis of Customer Satisfaction in the Gallery of Modern Art in Hradec Králové
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zákaznickou spokojenost v Galerii moderního umění v Hradci Králové. Teoretická část nejprve stručně seznamuje s pojmy marketing a vnímaná hodnota, následně přechází k definici služeb, zákazníka a zákaznické spokojenosti. V praktické části je pozornost věnována představení Galerie moderního umění a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno. Šetření zkoumá …víceAbstract:
The master’s thesis focuses on customer satisfaction in the Gallery of Modern Art in Hradec Králové. The theoretical part first briefly introduces the concepts of marketing and perceived value, then moves on to the definition of services, customer and customer satisfaction. The practical part focuses on the introduction of Gallery of Modern Art and the evaluation of the questionnaire survey that was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93663
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Marie Vítová Dušková
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93663
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai