Integrace výtvarné výchovy do výuky německého jazyka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Alena Kořenková
Mgr. Alena Kořenková
Diplomová práce
Integrace výtvarné výchovy do výuky německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Integration of art education in the german language teaching in primary school
Anotace:
Diplomová práce předkládá možnost propojení výtvarné výchovy, výuky německého jazyka a jiných mezipředmětových vztahů. V teoretické části je popsán model integrované tematické výuky, který zprostředkovává přemosťování mezi oběma předměty a tím vytváří ucelený náhled na probíranou látku. Praktická část sestává z výukových bloků, ve kterých jsou navržena metodicky zpracovaná témata týkající se cestování …víceAbstract:
Diploma paper submits the opportunity of interconnection of art education, German education and other cross-curriculum relations. In theoretical part, the model of integrated thematic education is described, which mediates bridging between the two subjects and thus generates the comprehensive insight into discussed matter. Practical part consists of educational blocks in which methodologically elaborated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bdwgx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková -
Tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Kateřina Donéeová -
Integrovaná tematická výuka dětí v preprimárním vzdělávání
Markéta MEJZLÍKOVÁ -
CLIM - cooperative learning in multicultural groups
Eva Humlová -
Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
Bohdana Kalinová