Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B – Bc. Stanislav Krátký
Bc. Stanislav Krátký
Master's thesis
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Marketing plan distribution of the product on the market B2B
Abstract:
Diplomová práce se zabývá průnikem produktu na trh business to business. Teoretická část práce vymezuje trh s nealkoholickými produkty, marketingový mix, postavení produktu na trhu a marketingovém prostředí firmy Fruitisimo group s. r. o. Je provedena analýza současného postavení firmy na trhu business to customer. Na základě těchto výsledku je navrhnuta nová distribuční strategie na trh business to …moreAbstract:
Topic of the diploma is focused on distribution product to business to business market. The theoretical part defines nonalcoholic market, marketing mix, position the product on the business to customer market and marketing environment of Fruitisimo group s. r. o. company. On the basis of these results is proposed the new one distribution strategy on business to business market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bj9lv/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Světové trendy ve spotřebě nealkoholických nápojů
Kwasi Asare Baffour Danquah -
Trendy ve vývoji nových surovin pro výrobu nealkoholických nápojů
Antonín Müller -
Postoj mladých spotřebitelů k ekologickým balením nealkoholických nápojů
Jan Diviš -
Analýza trendů konzumace tradičních nápojů v ČR
Martina Barancová -
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Změna marketingové strategie
Jakub Kubíček -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova