Tomáš Foltas, BA (Hons)

Diplomová práce

Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie

Identification of Target Groups for Company Communication and Design of Communication Strategy of the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci tržních segmentů docházkového systému Alveno. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část práce se zabývá teorií a vymezuje základy segmentace trhu, marketingového průzkumu a marketingové komunikace. Ve druhé části práce jsou uskutečněny marketingové výzkumy. Třetí část se zabývá nastavení komunikační strategie pro produkt Alveno.
Abstract:
The thesis focuses on the identification of market segments of the Alveno attendance system. The thesis is divided into 3 main parts. The first part of the thesis deals with theory and defines the basics of market segmentation, marketing research and marketing communication. In the second part of the thesis, marketing research is conducted. The third part deals with setting up a communication strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Foltas, Tomáš. Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe