Ekaterina Baranichenko

Bachelor's thesis

Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.

Influencer Marketing as a Tool of Marketing Communication: Case Study of Loro Oro.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing jako klíčový nástroj marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je posoudit účinnost influencer marketingu jako nástroje marketingové komunikace a navrhnout doporučení pro efektivnější online komunikaci prostřednictvím influencerů pro vybranou značku Loro Oro. V teoretické části práce jsou popsány nástroje tradičního marketingového mixu a …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on influencer marketing as a key tool of marketing communication. The main objective of the thesis is to assess the effectiveness of influencer marketing as a tool of marketing communication and to propose recommendations for more effective online communication through influencers for the selected brand Loro Oro. The theoretical part describes the tools of the traditional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Alžbeta Gburíková
  • Reader: Karolína Božková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92798