Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro. – Ekaterina Baranichenko
Ekaterina Baranichenko
Bachelor's thesis
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Influencer Marketing as a Tool of Marketing Communication: Case Study of Loro Oro.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing jako klíčový nástroj marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je posoudit účinnost influencer marketingu jako nástroje marketingové komunikace a navrhnout doporučení pro efektivnější online komunikaci prostřednictvím influencerů pro vybranou značku Loro Oro. V teoretické části práce jsou popsány nástroje tradičního marketingového mixu a …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on influencer marketing as a key tool of marketing communication. The main objective of the thesis is to assess the effectiveness of influencer marketing as a tool of marketing communication and to propose recommendations for more effective online communication through influencers for the selected brand Loro Oro. The theoretical part describes the tools of the traditional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92798
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2024
- Supervisor: Alžbeta Gburíková
- Reader: Karolína Božková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARANICHENKO, Ekaterina. \textit{Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/rwfloa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová