Hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie Czech American TV – Bc. Monika PLESKOTOVÁ
Bc. Monika PLESKOTOVÁ
Master's thesis
Hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie Czech American TV
Evaluation of selected aspects of Czech-American TV communication strategy
Anotácia:
Tématem předložené diplomové práce je hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie v neziskové organizaci. Hlavním cílem této práce je návrh konkrétních změn v komunikační kampani organizace. Teoretická a praktická část se navzájem prolínají, tím dochází k lepšímu pochopení problematiky. První část práce obsahuje vytváření strategie positioningu značky prostřednictvím bodů shody, bodů odlišnosti …viacAbstract:
The topic of this presented diploma thesis is the evaluation of selected aspects in the communication strategy of non-profit institution. The main objective of this work is proposing specific changes in communication's campaign of organisation. Theoretical and practical parts are intermingled with each other so there is a better understanding of the issue. The first part of thesis contains creating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLESKOTOVÁ, Monika. Hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie Czech American TV. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová