Tvorba produktu cestovního ruchu - přístupy, problémy, trendy – Ing. Lucie Fialová
Ing. Lucie Fialová
Bakalářská práce
Tvorba produktu cestovního ruchu - přístupy, problémy, trendy
Tourism product development - approaches, problems and trends
Anotace:
Předmětem této práce je problematika produktu cestovního ruchu a problémy a trendy, které provázejí proces jeho tvorby. Teoretická část se zabývá vymezením produktu cestovního ruchu a jeho forem a charakteristik. Dále je popsán proces tvorby produktu a hlavní problémy, které jej mohou provázet. Praktická část práce je zaměřena na zkušenosti českých destinačních společností s tvorbou produktů a dále …víceAbstract:
The focus of the thesis is the field of tourism product and problems and trends, which accompany the process of its development. Theoretical part is concentrated on definition of the tourism product, its forms and attributes. Also the process of tourism development and main affiliated problems are defined in this part. Practical part devotes to the experience with tourism product development of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vtypl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Repík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková