Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti – Dana Laclé
Dana Laclé
Bachelor's thesis
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Verbal and nonverbal communication in an intercultural environment at an international company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na verbální a nonverbální komunikaci v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti Red Hat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě rešerše odborné literatury. Pro zpracování byla využita domácí i zahraniční odborná literatura, která se zaměřuje na problematiku komunikace, interkulturní komunikaci a kulturní …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on verbal and nonverbal communication in an intercultural environment at an international company Red Hat. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part was compiled with reference to academic sources. Domestic and foreign literature was used for compilation, which focuses on communication, intercultural communication and cultural dimensions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s4apx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
- Oponent: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Statistical analysis of digital social communication in the Czech Republic
Mayu Fukuhara -
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia
Zurabi Shurgaia -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions in Business Meetings in France and the Czech Republic
Silvie Kopúnková -
Intercultural communication - the USA and Egypt
Lenka PETRÁŠOVÁ