Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii – Ing. Jitka Brancuzská
Ing. Jitka Brancuzská
Bakalářská práce
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
Differences in the Shopping Behavior of French and Spanish Consumers in the Segment of Women’s Underwear, and their Application for Marketing Strategie
Anotace:
Práce přibližuje podstatu rozhodování a nákupního chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla při zohlednění rozdílných kulturních, společenských, osobních a psychologických faktorů a popisuje marketingovou strategii dvou nadnárodních společností provozujících prodejny s dámským spodním prádlem - společnosti ETAM S.A. ve Francii a společnosti Cortefiel Group …víceAbstract:
The paper explores the decision-making processes and shopping habits of French and Spanish consumers in the women’s underwear segment, with a view towards different cultural, social, personal, and psychological factors. It also describes the marketing strategies of two transnational companies that operate women’s underwear retail outlets – ETAM S.A. in France and Cortefiel Group in Spain – in relation …víceKlíčová slova
Afektované odkazování aspirační skupiny hodnoty integrovaná marketingová komunikace kognitivní mapy kultura kulturní faktory marketingová strategie metoda evokované sady model mnoha atributů nákupní chování osobní faktory postoje psychologické faktory referenční skupiny rodina rozhodovací proces spotřebitele společenská třída společenské faktory spotřební trh subkultura.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hr9cs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRANCUZSKÁ, Jitka. \textit{Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/rxrajp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček