Ing. Jitka Brancuzská

Bakalářská práce

Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii

Differences in the Shopping Behavior of French and Spanish Consumers in the Segment of Women’s Underwear, and their Application for Marketing Strategie
Anotace:
Práce přibližuje podstatu rozhodování a nákupního chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla při zohlednění rozdílných kulturních, společenských, osobních a psychologických faktorů a popisuje marketingovou strategii dvou nadnárodních společností provozujících prodejny s dámským spodním prádlem - společnosti ETAM S.A. ve Francii a společnosti Cortefiel Group …více
Abstract:
The paper explores the decision-making processes and shopping habits of French and Spanish consumers in the women’s underwear segment, with a view towards different cultural, social, personal, and psychological factors. It also describes the marketing strategies of two transnational companies that operate women’s underwear retail outlets – ETAM S.A. in France and Cortefiel Group in Spain – in relation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní