Ing. Jitka Brancuzská

Bachelor's thesis

Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii

Differences in the Shopping Behavior of French and Spanish Consumers in the Segment of Women’s Underwear, and their Application for Marketing Strategie
Abstract:
Práce přibližuje podstatu rozhodování a nákupního chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla při zohlednění rozdílných kulturních, společenských, osobních a psychologických faktorů a popisuje marketingovou strategii dvou nadnárodních společností provozujících prodejny s dámským spodním prádlem - společnosti ETAM S.A. ve Francii a společnosti Cortefiel Group …more
Abstract:
The paper explores the decision-making processes and shopping habits of French and Spanish consumers in the women’s underwear segment, with a view towards different cultural, social, personal, and psychological factors. It also describes the marketing strategies of two transnational companies that operate women’s underwear retail outlets – ETAM S.A. in France and Cortefiel Group in Spain – in relation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní