Veronika Mikulová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Uměleckoprůmyslového muzea v Praze

Marketing communication of The Museum of Decorative Arts in Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Uměleckoprůmyslového musea v Praze. Cílem je zhodnotit její současný stav a navrhnout doporučení na vhodné komunikační kanály a marketingové aktivity, které pomohou zefektivnit komunikaci. Práce kombinuje teoretická východiska s výzkumem, který zahrnuje situační analýzu, odborný rozhovor s PR manažerkou musea, dotazníkové šetření a komparaci …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing communication of the Museum of Decorative Arts in Prague. The aim is to evaluate its current state and propose recommendations for appropriate communication channels and marketing activities that can help improve communication effectiveness. The thesis combines theoretical foundations with research that includes a situational analysis, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2025
  • Vedoucí: Jana Kovářová
  • Oponent: Jana Horová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/97227