Marketingová komunikace Uměleckoprůmyslového muzea v Praze – Veronika Mikulová
Veronika Mikulová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Uměleckoprůmyslového muzea v Praze
Marketing communication of The Museum of Decorative Arts in Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Uměleckoprůmyslového musea v Praze. Cílem je zhodnotit její současný stav a navrhnout doporučení na vhodné komunikační kanály a marketingové aktivity, které pomohou zefektivnit komunikaci. Práce kombinuje teoretická východiska s výzkumem, který zahrnuje situační analýzu, odborný rozhovor s PR manažerkou musea, dotazníkové šetření a komparaci …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing communication of the Museum of Decorative Arts in Prague. The aim is to evaluate its current state and propose recommendations for appropriate communication channels and marketing activities that can help improve communication effectiveness. The thesis combines theoretical foundations with research that includes a situational analysis, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/97227
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2025
- Vedoucí: Jana Kovářová
- Oponent: Jana Horová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/97227
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček