Izolda Smirnova

Bakalářská práce

Marketingová komunikace na luxusním trhu

Marketing communication in the luxury market
Anotace:
V období rychlého technologického rozvoje a digitalizace je klíčové pochopit, jak inovace ovlivňují marketingové strategie a zákaznický zážitek v luxusním sektoru. Cílem této práce bylo vyhodnotit používání umělé inteligence, virtuální reality, NFT a dalších inovativních technologií v marketingové komunikace luxusní značky Louis Vuitton a identifikovat, jak integrace těchto technologií je vnímána zákazníky …více
Abstract:
In an era of rapid technological development and digitalization, it is crucial to understand how innovations influence marketing strategies and customer experience in the luxury sector. The aim of this thesis was to evaluate the use of artificial intelligence, virtual reality, NFTs, and other innovative technologies in the marketing communication of the luxury brand Louis Vuitton, and to identify how …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93416