Customer Relationship Management ve společnosti XYZ – Martin CIGÁNEK
Martin CIGÁNEK
Bachelor's thesis
Customer Relationship Management ve společnosti XYZ
Customer Relationship Management in Company XYZ
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá komerčními procesy ve strojírenské firmě XYZ s důrazem na budování vztahů se zákazníky. Teoretická část čerpá z literatury popisující podnikové informační systémy a především podřízené CRM subsystémy. Praktická část se zaměřuje na aspekty CRM a využití vnitřních informačních zdrojů. Praktickým výstupem bude motivační zákaznický program firmy XYZ.Abstract:
The thesis is focused on CRM and its main objective is to outline the final project optimization associated with this topic for XYZ company. In the theoretical part is generally concentrated on the concept of Customer Relationship Management, pillars of this concept, principles of implementation and measuring of its benefits for business practice. In the practical part followed by analysis of the current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zverejniť od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIGÁNEK, Martin. Customer Relationship Management ve společnosti XYZ. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane