Kristýna Strnadová

Bakalářská práce

Analýza marketingové propagace v konkrétní společnosti

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá společností Yves Rocher, která vyrábí kosmetické produkty s ohledem na životní prostředí. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové propagace společnosti a návrh opatření na její případné zlepšení. Teoretická část této práce obsahuje základní pojmy, které se pojí se zeleným marketingem a společenskou odpovědností firem. Poznatky, které jsem …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with Yves Rocher company, which produces cosmetics with respect to the environment. The main purpose of this bachelor thesis is an analyzation of current marketing promotion in the Yves Rocher company and make a suggestion for improvement in the company. Theoretical part of this thesis contains basic terms which are related to green marketing and corporate social responsibility …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/s2rzue/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty