Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky – Kateřina VYČICHLOVÁ
Kateřina VYČICHLOVÁ
Bakalářská práce
Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky
Internet advertising - aplication in Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá problematikou Internetového marketingu v České republice. Konkrétně se zaměřuje na internetovou reklamu a její umístění. Důležitou částí práce je problematika propagace www stránek, která je pro internetovou reklamu klíčová. Cílem práce je analýza serverů v České republice a na základě této analýzy i teoretická aplikace reklamy. K dosažení tohoto cíle byly použity veřejné výstupy společnosti …víceAbstract:
This thesis applies issues of internet marketing in Czech Republic. Namely focuses on an Internet advertising and its placement. Important part of the thesis is issue of propagation www pages, which is crucial for the Internet advertising. The goal of thesis is an analysis of main servers in Czech Republic followed by theoretical application of the Internet advertisement (based on the analysis). For …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYČICHLOVÁ, Kateřina. \textit{Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/s3fot2/.
Jak správně citovat práci
VYČICHLOVÁ, Kateřina. Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou
Ekaterina Sineva -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Tvorba WWW stránek malé firmy
David Sitek