Posouzení edukační potřeby těhotných žen. – Bc. Tereza Špačková
Bc. Tereza Špačková
Bachelor's thesis
Posouzení edukační potřeby těhotných žen.
Assessment of educational needs of pregnant women
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá posouzením edukační potřeby těhotných žen se zaměřením na zdravý životní styl a rizikové faktory pro těhotenství. Cílem práce bylo zjistit míru informovanosti těhotných žen o zdravém životním stylu v těhotenství, znalost doporučení a zásad podporující zdravý průběh těhotenství a zdravý vývoj plodu. Míra informovanosti byla stanovena na základě výsledků získaných dotazníkovým …moreAbstract:
This bachelor´s thesis aims at assesing the extent to which further education for pregnant woman regarding healthy lifestyle and risk factors for pregnancy is needed. The desired goal of this thesis was to judge the measure to which pregnant woman are informed about the specifics of healthy lifestyle during pregnancy and their knowledge of the recommendations and principles supporting the healthy progress …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fmlrl/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Radka Wilhelmová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasaryk University
Faculty of MedicineBachelor programme / field:
Nursing / Midwife
Theses on a related topic
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová