Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení – Bc. Kristýna Viskupová
Bc. Kristýna Viskupová
Diplomová práce
Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení
The Project of Creating a New Product of Tourism for Selected Hotel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zpracováním nového produktu cestovního ruchu, v podobě flexibilního svatebního balíčku, což je zároveň jejím hlavním cílem. Teoretická část se zaměřuje na definování pojmů souvisejících s tématem práce. Jednotlivé kapitoly vymezují problematiku cestovního ruchu, produktu a jeho tvorby, dále také svatebního cestovního ruchu či analýz, které jsou v rámci práce využity. V praktické …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the processing of a new tourism product, in the form of a flexible wedding package, which is also its main goal. The theoretical part of the work focuses on defining concepts related to the topic of the work. The individual chapters define the issue of tourism, the product and its creation, as well as wedding tourism or analysis, which are used in the work. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VISKUPOVÁ, Kristýna. \textit{Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/s6jqqp/.
Jak správně citovat práci
Viskupová, Kristýna. Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková