Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení – Bc. Kristýna Viskupová
Bc. Kristýna Viskupová
Master's thesis
Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení
The Project of Creating a New Product of Tourism for Selected Hotel
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním nového produktu cestovního ruchu, v podobě flexibilního svatebního balíčku, což je zároveň jejím hlavním cílem. Teoretická část se zaměřuje na definování pojmů souvisejících s tématem práce. Jednotlivé kapitoly vymezují problematiku cestovního ruchu, produktu a jeho tvorby, dále také svatebního cestovního ruchu či analýz, které jsou v rámci práce využity. V praktické …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the processing of a new tourism product, in the form of a flexible wedding package, which is also its main goal. The theoretical part of the work focuses on defining concepts related to the topic of the work. The individual chapters define the issue of tourism, the product and its creation, as well as wedding tourism or analysis, which are used in the work. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VISKUPOVÁ, Kristýna. \textit{Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/s6jqqp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Viskupová, Kristýna. Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Business Administration and Entrepreneurship / Entrepreneurship in Tourism Services
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková