Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy – Bc. Lenka LUKÁŠKOVÁ
Bc. Lenka LUKÁŠKOVÁ
Master's thesis
Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy
Advertisement aspect in daily newspaper's structure - wider and narrower conception of advertisement
Abstract:
V této práci jsou reflektovány různé přístupy k vnímání reklamy. Hlavním předmětem zájmu je reklama v denním tisku a celkové zhodnocení jejího místa a povahy v rámci jednoho vydání. Zvláštní zřetelem této práce je identifikace skryté reklamy. Je zde popsán vztah reklamy a publicistiky, jejich vzájemné vymezení, působení a případná infiltrace či kontaminace. V rámci rozboru budou reklamní sdělení sledována …moreAbstract:
This dissertation shows interest in different ways, how is it possible to percieve the advertisement. The main focus is advertisement in daily press and total evaluation its position and character in one newspaper issue. Special attention in this dissertation is on identification of covert advertisement. It's described relation between advertising and journalism, their demarcation, influence and possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Accessible from:: 2. 5. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Prof. PhDr. Jan Kořenský, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUKÁŠKOVÁ, Lenka. \textit{Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/s6lwkw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUKÁŠKOVÁ, Lenka. Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Czech Philology
Theses on a related topic
-
Stylistické aspekty neverbální komunikace v oblasti bulvární žurnalistiky
Pavla Pilchová -
Mediální obraz komunikace českých politiků
Martina Riemlová -
Využití mediální komunikace v malé firmě
Michala Gawelczyková -
Zobrazování Václava Klause v denním tisku z hlediska neverbální komunikace
Kateřina BARTOŇKOVÁ -
Klamavá reklama
Petra Arpášová -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Klamavá reklama a její dopady na podnikatelskou sféru
Rostislav Pospěch -
Reklama jako obraz kultury
Uliana Baliasnikova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights