Personální marketing Hewlett-Packard, s. r. o. – Tereza Fiedlerová
Tereza Fiedlerová
Diplomová práce
Personální marketing Hewlett-Packard, s. r. o.
Human resources marketing in Hewlett-Packard, s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Personální marketing Hewlett-Packard, s.r.o." je analýza uplatnění personálního marketingu v podniku a vnímání značky společnosti mezi studenty/čerstvými absolventy vysokých škol a návrh na zlepšení činností v jednotlivých oblastech řízení lidských zdrojů. Teoretická část se zaměřuje na jednotlivé činnosti personálního marketingu podniku. Praktická část je zaměřena na analýzu …víceAbstract:
The topic of the thesis "Human resources marketing in Hewlett-Packard, s.r.o." is the analysis of practical use of human resources marketing in the company and a perception of company's brand between students/recent graduastes and a proposal for improvements in particular areas of human resources management. The theoretical part deals with particular personnel activities in the company. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41102
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Marcela Barcalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41102
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova