Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji – Kristýna VELIČKOVÁ
Kristýna VELIČKOVÁ
Master's thesis
Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji
Classmates´ opinion on the included pupil in the class at the first stage of primary schools in the Moravian-Silasia region
Abstract:
ABSTRAKT Tato práce se věnuje názorům spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji. V teoretické části se zaměřujeme na teoretická východiska, kde spadá vymezení pojmu inkluze, její definice, legislativní úprava, podmínky, faktory a principy tohoto typu vzdělávání. Objasníme si témata věnována zdravotnímu postižení, osobnosti …moreAbstract:
ABSTRACT This thesis is dedicated to the views of classmates on the idled pupil within the class collective at the first level of normal primary schools in the Moravian-Silesian Region. In the theoretical part, we focus on theoretical bases, where the definition of the concept of inclusion, its definition, legislation, conditions, factors and principles of this type of education error. We will clarify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VELIČKOVÁ, Kristýna. \textit{Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2021. Available from: https://theses.cz/id/s7157t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VELIČKOVÁ, Kristýna. Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika pro učitele
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ