Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy – Bc. Kamila Novobilská
Bc. Kamila Novobilská
Master's thesis
Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Social Position of a Gifted Pupil in a Standard Elementary School Class
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou nadání v souvislosti, která u nás není příliš prozkoumána. Pojednává o intelektově nadaných dětech a jejich pozici v kolektivu běžné třídy základní školy. Teoretická část definuje základní pojmy související s nadáním a dále se zaměřuje na nadané dítě v sociálním prostředí, tedy v rodině a mezi vrstevníky. Jsou popsány také možné problémy, které se u nadaných …viacAbstract:
This thesis is dealing with the issue of gift in a context that has not been very much explored in our environment. It discusses the intellectually gifted children and their position in a collective of a common primary school class. The theoretical part defines the basic concepts related to gift and focuses on the gifted child in a social environment, i.e. family and peers. Some possible problems that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zverejniť od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novobilská, Kamila. Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Senioři jako skupina ovlivněná možnou sociální exkluzí na příkladu vybrané sociální služby
Kateřina Pešlová -
Možnosti využití psychedeliky asistované terapie pro cílové skupiny sociální práce: Reflexe současného výzkumu a tvorba vzdělávacího kurzu pro sociální pracovníky
Jonáš Dus -
K vybraným aspektům podpory samostatného bydlení jako formy terénní sociální práce s lidmi s duševním onemocněním ve vybrané sociální službě
Petra Jenč -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Translidé jako nově se formující cílová skupina sociální pedagogiky
Melisa Macová -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Úspěšná pracovní skupina a její management
Kateřina Víšková -
Třída mateřské školy jako sociální skupina
Šárka ŘEŽÁBOVÁ