Bc. Kristýna IRCHOVÁ

Diplomová práce

Rozvoj didaktické a diagnostické kompetence učitele SŠ při řešení poruch učení žáků SŠ

Development of diagnostic and didactic competence of high school teacher when solving learning disorders of high school students.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kompetencemi učitele především pak didaktickými a diagnostickými. Dále je zaměřena na specifické poruchy učení zejména na dyslexii, dysgrafii a dysortografii. V teoretické části lze nalézt informace o všech kompetencích učitele a také informace o poruchách učení, jejich příčinách, reedukacích atd. Výzkumná část je zaměřena na zmapování výskytu specifických poruch učení u žáků …více
Abstract:
This thesis deals with the competences of teachers, especially didactic and diagnostic. It is also focused on specific learning disabilities; in particular dyslexia, dysgraphia and dysortographia. The theoretical part provides information about on all teacher´s competences and information about learning disabilities, their causes, reeducation, etc. The research part is aimed at mapping of the specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Pavla Soukupová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

IRCHOVÁ, Kristýna. Rozvoj didaktické a diagnostické kompetence učitele SŠ při řešení poruch učení žáků SŠ. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / NJ-Ps